Igen természetesen segítünk az esküvői szertartás hangosításában is, mely kiegészítő szolgáltatásként rendelhető. Tudunk segíteni az aláfestő zenék kiválasztásában is, mivel sok különböző ceremóniát hangosítottunk az elmúlt években.
Ez egy igen jó ötlet, csak javasolni tudjuk. Nagyon megdobja az esküvő hangulatát, amikor az est főszereplői előadással, vagy műsorszámmal készülnek. Zenei alap előnye, hogy tud rá a pár otthon gyakorolni, viszont az élőzenei kiséretnek külön varázsa van.
A Skyrider Party Zenekar alap felállása 6 fő. Ez az a zenekari felállás, mely biztosítja a széles repertoár élőben való minőségi megszólaltatását. Férfi és női ének jól kiegészíteni egymást és változatossá teszi a zenei műsort. A további élő hangszerek: gitár, bass, billentyű és dob, pedig dinamikus atmoszférát kölcsönöznek a rendezvény táncparkettjére.
Külön igény estén szaxofon és konga is rendelhető, mely remekül egészíti ki a zenekar alap felállását.
Azt tapasztaljuk, hogy az esküvői és céges rendezvények egyre inkább kisebb helyszínen kerülnek megrendezésre. A kérdés tehát releváns, mivel a násznép leültetése után még tánctérnek, táncparkettnek is kell helyet szorítani. Ebben mi is megpróbálunk segíteni és minnél kisebb helyet foglalni, hogy a táncnak semmiképpen ne legyen akadálya a tér. Körülbelül 3×3 méteren már fel tudunk állni. Ez körülbelül megegyezik egy négy fős zenekar területszükségletével, mivel alapvetően a dob foglalja a legtöbb helyet. Amennyiben az esküvői helyszín már adott írjátok meg nekünk és meg tudjuk mondani, hogy hol érdemes a zenekart elhelyezni.
Az esküvői vacsora alatt javasoljuk a halk aláfestő zenét CD-ről. Ilyenkor a rég nem látott rokonok, baráti társaságok beszélgetésétől hangos a terem, így praktikusabb, ha ilyenkor a zenekar nem játszik.
Természetesen igény szerint rendelhető élő aláfestő zene a vacsora alá. Ebben az esetben akusztikus feldolgozásokat, illetve jazz klasszikusokat szólaltat meg az együttes, mely nem zavarja a násznép beszélgetését..
A zenekar énekesnője: Szőcs Klára várja hívásotokat, leveleteket. Bármilyen kérdés felmerül, hozzá nyugodtan fordulhattok a vérében van az esküvő és rendezvény szervezés.
Szőcs Klára +36-30-600-4405
vagy
email: sutiklara@gmail.com
Esküvőkön a leggyakoribb forgatókönyv alapján a zenekar a vacsora után kezd el zenélni (körülbelül 20:00-21:00 óra között a nyitótánc után), hajnali 2-3-ig. Hosszabbításra természetesen van lehetőség, melyért felárat számolunk fel. Az élőzenei blokkok hossza igazodik a rendezvény forgatókönyvéhez és nem csinálunk szünetet a legnagyobb buli kellős közepén. A szünetek rövidek és hangulatzenét biztosítunk alatta.
Műsorunk a legnagyobb magyar és nemzetközi slágerekből áll. Megtalálhatók benne a 70-es évek zenéi, retró nóták és mai slágerlistás dalok egyaránt. Ezáltal a násznép, vendégsereg legidősebb és legfiatalabb tagjai is hallhatják kedvenceiket.
Stílusokat tekintve: Pop, disco, funky, rocknroll, rock és retro repertoárral dolgozunk. Az est folyamán alkalmazkodunk a táncolók igényeihez és abba az irányba mozdulunk, ami a garantált jó hangulatot biztosítja.
Általában másfél óra egy élőzenei blokk, de abszolút igazodik a rendezvény forgatókönyvéhez és a táncolók energiáihoz. A legnagyobb buli kellős közepén nem érdemes szünetet tartani a blokk hossza ilyenkor leginkább a hangulat függvénye.
Ez mindeképpen hasznos lehet, mivel így látjuk a rendezvény felépítését, tagoltságát és könnyebben tudunk hangulatot teremteni, illetve alkalmazkodni a ceremónia mester programjaihoz.
Egy igen egyszerű megbízási szerződést, mely a zenekar és megrendelő számára is előnyös lehet.
A zenekar lefoglalása egy adott dátumra minden esetben szerződéskötéssel és a foglaló rendezésével történik.
Sok éves tapasztalatunkra nyugodtan számíthattok e téren. Rugalmassan alkalmazkodunk a násznép, vendégek igényeihez, hogy a hangulat fergeteges legyen és a tánctér zsúfolásig legyen tömve. Amennyiben van kedvenc zenétek, előadótok azt természetesen megszólaltatjuk az este folyamán, ebben rugalmasak vagyunk.
A Skyriders Party Zenekar élő buli zenét szolgáltat disco, pop, funky, retro és rock stílusban, amibe nem fér bele a mulatós illetve lakodalmas zene. Tapasztalatunk alapján a mulatós zenére nincs is igazán szükség mostanában és az idősebb korosztály is megtalálja kedvenc zenéit műsorunkban.
Szüneteket próbáljuk úgy időzíteni, hogy az esküvői programok időpontjában tartsuk és minnél rövidebbek legyenek (10-15 perc).
Ezért is hasznos a forgatókönyv megosztása a zenekarral, mert a zenei blokkok összeállításánál tudunk kalkulálni a következő programmal.
Vacsora alatt aláfestő hangulatzenét biztosítunk lejátszóról, melyet a zenekar válogat össze több stílusból. Természetesen az ifjú pár hozott zenéit is szívesen lejátszuk a blokkok között, vagy vacsora alatt. Tematikus esküvőkre szívesen segítünk adott stílúsú zenék összeválogatásában.
Javasoljuk, hogy személyzeti asztal (zenészek, fotós, videós, ceremónia mester) közel legyen a színpadhoz, mivel így gyorsan tudunk reagálni rendezvény programjaira. Azt tapasztaltuk, hogy az esküvőn dolgozó személyzetet, mint fotóst, videóst, ceremónia mestert, zenekari tagokat érdemes egy asztalhoz ültetni, mert így könnyebb a kommunikáció és csapatként tudunk együttműködni a jó hangulat érdekében.
Költségkímélő megoldásként a legtöbb étteremben, esküvői helyszínen igényelhető egyszerű staff-menü a személyzet számára.
Szívesen segítjük a rendezvény, esküvő menetén azzal, hogy a fontosabb programokra, eseményekre felhívjuk a vendégek figyelmét. Így senki sem fog lemaradni a menyasszony táncról, csokordobásról, gyertyafény keringőről, játékokról, kis film vetítésről, ajándékozásról és a vacsoráról sem :)
A zenekar angol és német nyelven is szívesen konferál.
A zenekar az esküvő helyszínére teljes hangosítási berendezéssel érkezik, így külön technikai igénye nincs, csupán 220 Volt.
Más rendezvényekre, bálokra, céges party-ra, ahol külön hang és színpadtechnika van a következő rider-t igényeljük: 2db ének (xlr), 1db basszusgitár (xlr), 1db szólógitár (sm57), 1db billentyű (1 stereo DI), 1db dobfelszerelés (mikrofonok: 1db lábdob, 2db overhead, 1db pergő, és 1 stereo DI)
Kérésre csárdást játszunk a menyasszonytánc időtartama alatt. Ez a hagyományörző tánc általában fél órás. Ezen kívül a zenekar nem játszik sem csárdást, sem lakodalmas zenét, sem mulatóst.
Esküvők esetén a zenekar másfél-két órával a násznép, vendégsereg érkezése előtt a helyszínenre érkezik és felállítja a hangtechnikát, illetve hangszereket. Érdemes az esküvő forgatókönyvéhez igazítani ezt, mivel a beállás (soundcheck) hanggal jár, elkerülendő, hogy más eseményt ez zavarjon. Például, ha ebben az időben a szomszédos teremben, teraszon zajlik a polgári ceremónia, esküvői szertartás, vendégfogadás, akkor célszerű a zenekarnak ezt jelezni és korábbi beállással elkerülni az események ütközését.
Kapcsolt szolgáltatásként igényelhető polgári esküvő, ceremónia hangosítása is, illetve vendégfogadás aláfestő zenéjének biztosítása. Ilyen esetekben a hangosítási berendezések felállítására körülbelül 40 percre van szükség. Célszerű az anyakönyvvezetőt a szertartás megkezdése előtt 10 perccel a rendezvény helyszínére hívni, hogy a mikrofonját be tudjuk állítani.
Céges rendezvényeken, magán bulikon ahol telepített, üzemkész hangosítás a rendelkezésre áll 45 perc felpakolással és 20 perc beállással lehet kalkulálni.
Számunkra is nagyon fontos, hogy a nagy a nap különleges legyen, olyan amilyenre mindig is vágytatok, ezért szívesen megtanuljuk kedvenc dalotokat.